EBook

Lista di controllo delle tecnologie HR per supportare competenze critiche

Proponendo un'ampia scelta di ruoli, si aiutano le persone ad acquisire una vasta gamma di competenze, ad aumentare la collaborazione tra le varie aree aziendali e ad essere più produttive. Si ottiene anche una drastica riduzione del tempo necessario per diventare produttivi, poiché i "neoassunti" avranno già svolto la fase di onboarding in toto o in gran parte prima di assumere il nuovo ruolo. Attingendo al proprio bacino di talenti per ricoprire le posizioni aperte, l'azienda può trarre enormi benefici.

Utilizzando questa checklist come guida, ogni azienda avrà a disposizione gli strumenti necessari per pianificare, agevolare e mettere in atto un eccellente programma di mobilizzazione dei talenti interni.

Related Resources

Want to keep learning? Explore our products, customer stories, and the latest industry insights.

HR technology checklist for supporting critical skills

EBook

HR technology checklist for supporting critical skills

Exposing your people to a wide variety of roles will help them gain a greater range of skills, be more collaborative across business areas and be more productive. And you’ll experience a massive increase in time-to-productivity as your “new” hires will already have most or all of their corporate onboarding done before even assuming the new role. Using your own people as a talent pool for filling job requisitions has a ton of great benefits.

Schedule a personalised 1:1

Talk to a Cornerstone expert about how we can help with your organisation’s unique people management needs.

© Cornerstone 2024
Legal