Historia de cliente

Epson delivers a consistent approach to recruitment processes with TalentLink

Leading print technology company, Epson, chose TalentLink to help them deliver a consistent approach to recruitment processes across Europe, the Middle East, Africa, and Russia.

Business challenge

Epson needed to streamline their recruitment process across EMEA & Russia to improve candidate experience and the wider recruitment process. Before the TalentLink implementation, Epson managed the collection of applications through an email mailbox and manually matched CVs against open vacancies.

This allowed the talent acquisition team to spend a lot more time on adding value than looking through a black hole.

Business benefits

  • A single platform to host current vacancies, and match new roles to existing candidates
  • Streamlined and optimized candidate experience throughout the process
  • Cross-device access to support staff offsite and on-the-go
  • Multi-language capabilities for localized experience across all regions and European expertise
  • Real-time reporting and insight

Recursos relacionados

¿Quieres seguir aprendiendo? Explora nuestros productos, las historias de nuestros clientes y las actualidades del sector.

Cornerstone Performance

Ficha técnica

Cornerstone Performance

Ya sea que realices evaluaciones del desempeño una vez al año o que cuentes con un proceso de gestión del desempeño sólido y continuo, con Cornerstone Performance, puedes establecer objetivos, capacitar a los empleados, recibir retroalimentación, guiar el desarrollo y brindar reconocimiento. Vincula de manera fluida los datos del desempeño y las habilidades con oportunidades de aprendizaje internas para favorecer el crecimiento impulsado por los empleados y respaldado por los responsables. La mejor manera de invertir en el crecimiento y los logros de la empresa es invertir en el crecimiento y los logros de tu personal con Cornerstone Performance.

Programa una consulta personalizada

Habla con un experto de Cornerstone sobre cómo podemos apoyarte con las necesidades de gestión de personal de tu organización.

© Cornerstone 2024
Información legal